cursdeguvernare

joi

26 septembrie, 2024

logo-conferinte-curs-de-guvernare

Guvernul german lucrează la un „plan de acțiune pentru comerțul electronic”. Vizate sunt platformele chineze Shein și Temu

22 septembrie, 2024

Robert Habeck, ministrul german al economiei și vicecancelar, lucrează la un plan de acțiune pentru comerțul electronic, prin care guvernul își propune să creeze condiții de concurență echitabile între retailerii online europeni și platformele asiatice precum Shein și Temu, transmite Ecommerce News.

O purtătoare de cuvânt a ministerului a confirmat platformei germane de știri de afaceri capital că un plan de acțiune este în lucru. Ea a subliniat că platformele de retail din interiorul și din afara Uniunii Europene ar trebui tratate în mod egal.

Întrebat despre planul de acțiune, purtătorul de cuvânt al lui Habeck a declarat că „este esențial ca legislația existentă să fie aplicată la fel de consecvent împotriva comercianților din țări terțe, precum și împotriva celor din UE”.


Aceasta include reglementări privind siguranța produselor, protecția mediului și protecția consumatorilor, precum și reglementări vamale și fiscale. Prin măsuri concrete, ministerul speră să asigure condiții de concurență loială pentru toți participanții la piață.

Detaliile despre planul de acțiune nu au fost încă anunțate. Potrivit Capital, au avut loc deja discuții în ultimele luni cu statele federale, Comisia Europeană și Parlamentul UE, precum și cu Shein și Temu.

Platformele Shein și Temu au fost atacate în ultimele luni în diferite țări europene, inclusiv în Germania. În februarie, Handelsverband Deutschland (HDE) a cerut politicienilor să ia măsuri mai stricte împotriva produselor ieftine din China. În această primăvară, organizațiile germane de consumatori au acuzat Temu de practici comerciale neloiale, acuzație care a fost respinsă de filiala internațională de comerț electronic a gigantului tehnologic chinez PDD Holdings.

Cu toate acestea, platformele sunt populare printre cumpărătorii germani. Cercetările au arătat că până în primăvara anului trecut, 43% dintre consumatori au făcut deja o achiziție de la Shein și/sau Temu.


***

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: