luni

25 martie, 2024

4 decembrie, 2013

Dinamizarea activității EximBank pe segmentul susţinerii exportatorilor a fost recompensată în cadrul Galei ‘’Inițiativele Economice Strategice 2013’’, eveniment derulat în cadrul campaniei The Money Channel Susține Economia României.

„EximBank a făcut progrese evidente în direcția susținerii exportatorilor și vă pot spune că, în ultimii trei ani, valoarea medie anuală a exporturilor susţinute de bancă a ajuns la 1,4 miliarde de lei, faţă de o medie anuală de 300 de milioane de lei în perioada 2006 – 2008. La prima vedere, poate suma nu pare a fi semnificativă, însă cred că este important de reținut faptul că sprijinul EximBank a mers exclusiv către susținerea a exportatorilor locali. Pentru că știm cu toții, peste 70% din exportul României este realizat de companii cu capital majoritar străin, care sunt susținute financiar de companiile-mamă și care nu apelează la produse de finanțare sau garantare locale”, a spus Traian Halalai, președintele EximBank, la ceremonia de premiere.

El a adăugat că exportatorii rămân o prioritate strategică pentru EximBank, cu accent pe susținerea dezvoltării schimburilor comerciale extra-UE. ”Vreau să îi asigur pe exportatori că avem resursele necesare pentru o susținere accelerată a acestui segment important pentru economia românească. La doresc un an mai bun, cu speranţa că exportul românesc va continua să depășească toate previziunile, așa cum a făcut-o în ultimii ani”, a mai spus Traian Halalai, în cadrul Galei care a reunit peste 200 de personalități, de la manageri, antreprenori, investitori, până la reprezentanți ai administrației publice și ai vieții culturale.


EximBank a dezvoltat și oferă soluţii complexe şi integrate pentru exportatori sprijinind activitatea de export din faza de producţie, livrare şi până la încasarea contravalorii mărfurilor exportate, prin:

Finanțări (care acoperă cheltuielile pentru fabricarea produselor sau livrarea mărfurilor);

Garanţii de export (pentru mărfuri generale, pentru stimularea realizării de obiective complexe şi produse cu ciclu lung de fabricaţie);

Asigurarea creditelor de export pentru riscuri non-piață sau a creditului cumpărător;


Informaţii comerciale despre partenerii de afaceri.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

”În ultima perioadă, auzim – îndeosebi din partea mediului de

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: