joi

28 martie, 2024

14 aprilie, 2018

Ministerul Justiţiei a lansat vineri procedura de selecţie pentru funcţia de procuror-şef al Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism (DIICOT).

Cererile de înscriere pot fi depuse până în 7 mai inclusiv, iar rezultatul va fi anunțat la 14 mai, pe site-ul ministerului.

Mandatul actualului procuror-șef al structurii, Daniel Horodniceanu, care a anunțat că se întoarce la Iași, la 19 mai.


„Ministerul Justiţiei organizează, în perioada 13.04.2018 – 14.05.2018, la sediul său din Bucureşti, str. Apolodor, nr. 17, sector 5, cod 050741, selecţia procurorilor în vederea efectuării propunerii de numire în funcţia vacantă de procuror şef al Direcţiei de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism.

Selecţia se desfăşoară în condiţiile prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în acest scop fiind întocmite Standardele de organizare şi desfăşurare a selecţiei procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire în funcţiile de conducere prevăzute de art. 54, alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi Standardele de evaluare a interviului susţinut în cadrul selecţiei procurorilor în vederea efectuării propunerilor de numire în funcţiile de conducere prevăzute de art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, anexate.

Procurorii pot depune cereri de înscriere, pentru funcţia de conducere ce urmează a se vacanta, până la data de 7.05.2018 (inclusiv), la Direcţia resurse umane din cadrul Ministerului Justiţiei, Bucureşti, str. Apolodor, nr. 17, sector 5”, anunţă ministerul.

Procedura:

  • Procurorii participanţi la selecţie vor susţine, în perioada 9.05.2018- 11.05.2018, un interviu cu ministrul Justiţiei. În cadrul interviului, ministrul Justiţiei este sprijinit de secretarii de stat din Ministerul Justiţiei, precizează comunicatul MJ.
  • Rezultatele selecţiei se vor afişa la sediul Ministerului Justiţiei şi se vor publica pe pagina Internet a acestuia, la data de 14.05.2018.
  • Propunerea/Propunerile ministrului justiţiei va fi/vor fi înaintate Consiliului Superior al Magistraturii – Secţia pentru procurori, în vederea obţinerii avizului acestei instituţii.
  • Ulterior obţinerii avizului Consiliului Superior al Magistraturii, ministrul Justiţiei înaintează propunerea Preşedintelui României, în vederea numirii în funcţia de conducere.

Cererile de participare la selecţie vor fi însoţite de:

  • dovada îndeplinirii condiţiilor de vechime prevăzute de lege
  • declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că nu au făcut parte din serviciile de informaţii înainte de 1990 şi nici nu au colaborat cu acestea
  • o declaraţie de interese care se actualizează anual sau în termen de 15 zile de la apariţia unei schimbări sau de la data la care judecătorul a luat cunoştinţă despre aceasta
  • un proiect managerial de cel mult 30 de pagini cu anexe de cel mult 10 pagini, privind exercitarea atribuţiilor specifice funcţiei de conducere pentru care participă la selecţie, care se depune atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic, pe suport specific
  • un curriculum vitae al procurorului, conform modelului comun european
  • minim 10 lucrări întocmite de procuror în compartimentele în care şi-a desfăşurat activitatea, în ultimii 5 ani
  • ultimul raport de evaluare a activităţii profesionale a procurorului participant la selecţie
  • orice alte înscrisuri relevante.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: