vineri

26 aprilie, 2024

7 octombrie, 2014

eurobrand, companie austriacă specializată în evaluarea brandurilor, a dat publicităţii, luni, studiul eurobrand 2014 Global Top 100, din care rezultă că cele mai valoroase 10 branduri din lume provin din Statele Unite.

Gerhard Hrebicek, CEO al eurobrand şi preşedinte al European Brand Institute, sumarizează pe site-ul companiei principalele date ale acestui top:

Top 3. Primele trei locuri ale eurobrand Top 100 sunt ocupate, în ordine, de Apple (evaluat la 113,165 miliarde euro), Google (67,471 miliarde euro) şi Coca Cola (64,775 miliarde euro).


Răspândire. Brandurile americane, care ocupă 46 de poziţii în Top 100, provin din domeniile IT şi Tehnologie, bunuri de consum şi servicii financiare. Brandurile europene ocupă 41 de poziţii, cele mai multe provin din Germania. Restul de 13 poziţii în Top 100 sunt ocupate de companii din Asia.

Top Branduri europene

Europa.Louis Vuitton Moet Hennessy (LVMH) rămâne cel mai valoros brand din Europa- locul 12 în Top 100, cu o valoare estimată la 39,351 miliarde euro.
Nestlé, cu o valoare de 33,049 miliarde euro şi AB Inbev (29,858 miliarde euro) alcătuiesc podiumul celor mai valoroase branduri din Europa.

Creştere. Brandul Volkswagen Group este cel mai important la nivel mondial.
Cea mai mare creştere a unui brand european este înregistrată de Grupul Daimler (+20,6%).
Următoarea creştere este înregistrată de către Deutsche Telekom Group +12.10%.

Asia. China Mobile rămâne numărul 1, cu o valoare estimată la 43,929 miliarde euro (numărul 11 în Top 100). Cea mai consistentă creştere (+15.20%) o are Toyota, locul 2 în Asia, evaluată la 25,605 miliarde euro. Samsung este locul 3, cu o valoare estimată de 25,218 miliarde euro.

(Descărcaţi AICI eurobrand 2014 Global Top 100)


Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Citește și:

Cu câteva luni înaintea de alegerile europarlamentare, sondajele arată că

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: