joi

28 martie, 2024

8 decembrie, 2014

Banca Comercială Română a lansat aplicaţia Asistentul Financiar pentru telefoanele mobile de tip smartphone şi tablete cu sisteme de operare iOS şi Android.

Potrivit unui comunicat emis luni, BCR anunţă că, începând cu data de 5 decembrie, aplicaţia Asistentul Financiar pentru mobil poate fi descărcată şi din Appstore sau din Google Play, în funcție de sistemul de operare al telefonului.

„Parte a strategiei BCR de dezvoltare a canalelor digitale, Asistentul Financiar BCR este a treia aplicaţie bancară disponibilă clienţilor BCR în Apple Store şi Google Play, împreună cu aplicaţia de Mobile Banking Touch 24 banking BCR şi aplicaţia eToken BCR. Aceste aplicaţii sunt gratuite pentru toţi utilizatorii serviciului 24 Banking BCR şi permit clienţilor noştri să beneficieze de cele mai bune servicii utilizând fie un smartphone, fie o tabletă. Odată cu lansarea aplicaţei Asistentului Financiar BCR pentru mobil, le oferim clienţilor noștri posibilitatea de a avea un „bancher personal“ în buzunar 24/7 şi o perspectivă completă asupra veniturilor lunare, a apetitului personal de consum şi nu în ultimul rând de a îi ajuta să gestioneze în mod eficient finanţele personale” a declarat Marian Ignat, Director Executiv Managementul Canalelor Retail BCR.

Ce este Asistentul Financiar BCR


Asistentul Financiar BCR este un instrument de clasificare automată a tuturor veniturilor şi cheltuielilor. Acesta permite planificarea şi administrarea de bugete personale şi deţine un întreg set de funcţionalităţi utilizate pentru analiza acestor informaţii într-un mod prietenos, cu o serie bogată de grafice simplu de înţeles. Operaţiunile efectuate prin Click 24 Banking sau cu cardul BUN DE PLATĂ sunt categorisite automat de Asistentul Financiar.

Clienţii au posibilitatea de a-şi identifica cheltuielile viitoare şi de a face estimări, de a-şi compara profilul cu altele similare din aceeaşi categorie, de a fi notificaţi cu privire la ţintele de cheltuili pe care şi le-au previzionat şi de a-şi vizualiza evoluţia portofoliul în timp.

Asistentul Financiar BCR generează o perspectivă globală asupra bugetului propriu şi oferă posibilitatea de a avea un control absolut asupra banilor deţinuţi.

Potrivit comunicatului, la 6 luni de la lansarea aplicaţiei Asistentul Financiar BCR 30% din totalul clienţilor activi de Internet Banking folosesc Asistentul Financiar BCR. Din portofoliul clienţilor existenţi, cea mai mare parte îşi încasează veniturile lunare la BCR pe care ulterior le gestionează prin intermediul canalelor alternative (non-cash).


În rândul clienţilor care şi-au stabilit bugete de cheltuieli, 53% au ales un singur buget pe care şi-l gestionează, 24% dintre clienţi au ales să urmărească între 2 şi 4 bugete, iar restul de 23% au optat pentru urmărirea unui numar de peste 5 bugete lunare de cheltuieli.

Utilizarea în rândul clienţilor BCR a Asistentului Financiar a generat o dublare a numărului lunar de tranzacţii non-cash.

Articole recomandate:

citește și

lasă un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

toate comentariile

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

articole categorie

Lucrăm momentan la conferința viitoare.

Îți trimitem cele mai noi evenimente pe e-mail pe măsură ce apar: